Nov 24, 2010

party...!!!

party??? jangan pikir bukan-bukan pulak ye...bukan naked party tapi bufday party je...semalam bufday salah seorang housemate aku, the genius dr. hafiz nazri. eppi bufday boy!! jealous pulak aku. ko baru je masuk last stage of teen year...aku beberapa bulan je lagi dah nak masuk fasa baru dah...no more teen!!! dah 'ty'... muahahahaha 

macam dah jadi tradisi batch aku dah buat bufday party nie...awal-awal lagi dah bising dah. "korang xbuat party ke?", tanya si fulan bin si fulan. "party korang pukul berapa?", sms dari si fulan yang lain pulak. "korang masak apa?", soalan paling famous!! serba salah jugak sebenarnya nak buat majlis nie sebab keesokannya ada exam, end-course exam untuk subjek biochemistry. tapi atas permintaan ramai dan exam hanyalah 5 MCQ questions, nak xnak aku dan housemate aku setuju buat majlis secara kecil-kecilan khas untuk bebudak lelaki batch aku sahaja.

majlis bermula sejurus sahaja selepas maghrib (5.00 petang waktu mesir) sehingga 12.00 malam. terima kasih kepada semua yang sudi datang meMERIAHkan majlis..!! tanpa kalian maka tidak sempurnalah majlis kami. kalau ada sape-sape yang xcukup makan tue, minta maaflah ye...majlis nie xrancang pun sebenarnya. buat ikut suka hati mak bapak je...muahahahhaa

p/s : disebabkan terlalu-lah sibuk melayan karenah tetamu yang xhenti-henti kunjung tiba, maka xsempatlah aku nak shot suasana sekitar majlis sedang berlangsung. nie gambar aku dan housemate aku meraikan majlis jam 1200 : 23-november-2010

BUDAKampung : exam tadi dapat 1/5 je.... semua salah ko hafiz!!!! 

2 comments: