Nov 12, 2010

ahlanwasahlan..!!

fuhh...dapat juga aku luangkan sedikit masa untuk berblogging...
hajat di hati dah lame nak aktif tapi sentiasa je kesuntukan waktu...dulu sibuk nak exam,balik malaysia, lepas itu internet pula buat hal...macam-macamlah...
so, sempena cuti raya nie aku nak rasmikan blog aku nie dengan lafaz...
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

aku wujudkan blog nie sebenarnya untuk berkongsi rentetan perjalanan hidupku, segala suka-duka, pahit-getir, susah-senang hidupku sebagai seorang hamba, asam garam-kehidupanku sepanjang memegang tittle seorang anak, liku-liku perjuanganku sebagai seorang pelajar perubatan dan pengembaraanku di muka bumi sebagai seorang perantau...dalam erti kata yang lebih mudah, segala peristiwa, keajaiban dan kebinasaan yang berlaku disekelilingku akan aku coretkan di laman ini...informative atau x blog nie...terpulang kepada kamu sebagai pembaca...

papepon,terima kasih sebab sudi meluangkan masa untuk melawat blog nie...nak follow ke x...terpulanglah kepada anda...dan yang terakhir sekali selamat datang, ahlanwasahlan and welcome!!!

BUDAKampung: suka dengar kisah hidup kawan-kawan tapi x suka ceritakan kisah hidup sendiri kepada kawan-kawan... :)

No comments:

Post a Comment